Del 16

Alva och Filip fortsatte gå runt lite överallt.
Solen började gå ner och det började bli kallt i luften.
- Gud vad fint det är, Sa Alva och kollade ut över den stilla sjön.
- Aa det är det faktiskt.
Alva gäspade och sträckte på sig.
- Är du trött?
- Japp.
- Redan?
- Haha ja det har varit en väldigt jobbig dag.
- Vi kan gå tillbaka och börja fixa käket.
Filip hade haft med sig sin tjocktröja märkte han nu och Alva hade bara på sig ett linne.
- Vill du ha den på dig?
Alva vände sig mot Filip.
- Ja tack! Jag är jätte kall.
Alva tog på sig tröjan och andades in luften.
Hon tyckte att Filip luktade så himla gott.
Filip märkte nu att Alva gick och luktade på den.
- Luktar den äckligt eller något?
- Nej! Den luktar jätte gott.
Filip blinkade till lite.
När dom kom tillbaka till stugan så hade dom andra börjat med maten.
Lina stod och hackade grönsaker och Amanda gjorde ordning kycklingen.
Alva insåg nu att hennes hand hade blivit bättre av att det hade varit kallt ute.
Filip och Alva sprang runt lite på tomten. Filip hade hittat vatten pistolen och var full igång på att spruta ner henne.
Alva sprang och tjöt av skratt.
- Hahahahhaha , Filip sluta!
- Nee duu!
Sen så kom Julius in och han och Filip var emot Alva.
- Orättvisa ungar jag är ju alldeles blöt!
Dom stod bara och skrattade.
Alva gick in och skulle byta om.
Nu stod hon bara i underkläder och hon hörde dörren öppnas.
Det var bara Filip.
Alva trodde hon skulle skämmas ihjäl och tog fram en tröja och hängde den över kroppen.
- Du behöver inte skämmas gumman.
Alva visste inte varför det var läskigt att bara klä av sig för sin pojkvän.
Alva drog långsamt ner tröjan och Filip satt på stolen.
Men han stirrade inte även om det var svårt att inte göra det.
Hon tog upp en torr långärmad och tog på sig sedan ett par varma strumpor och ett par gråa mysbyxor.
Hon stod emot spegeln och drog igenom borsten genom håret några gånger och lät det hänga.
Hon stod kvar en stund och bara kollade på sig. Alva märkte inte ens att Filip stod bakom henne.
- Vad gör du?
Alva ryckte till lite.
- Oj. Jag vet faktiskt inte.
Filip drog sitt fina leénde.
Alva vände sig om och Filip tog tag i hennes midja och dom började kyssas.
Alex öppnade dörren utan någon förvarning.
- Oj störde jag?
- Vad ser det ut som? Muttrade Filip lite surt.
- Aja det är mat.
Alva började gå mot dörren när Filip tog tag i hennes arm och drog henne emot sig och gav henne en puss på kinden och sedan mot halsen.
Alva började fnittra.
- Filip det kittlas.
Sen så gick dom till matbordet ute.
Hon och Filip satte sig brevid varandra.
Alla satt och pratade om allt möjligt och Alva började känna sig besvärad av Julius som värkade sitta och stirra på henne hela tiden.
Måltiden denna kväll vart Sallad,Kyckling och Pomfrites.
- Tack för maten. Sa Alva vänligt.
Hon böjde sig ner och skulle räta till sin strumpa som satt i en väldigt irreterande ställning.
Hon märkte då att det stod massa öl flaskor under bordet.
Alla hade ju lovat sina föräldrar att inte dricka.
Självklart så skulle hon inte skvallra men det kunde ju hända saker när alkohol var inblandat.
Alla tog sina saker och ställde in i köket och stängde sedan dörren.
Denna kväll var det väldigt kallt ute faktiskt.
Ingen film blev denna kväll utan alla var väldigt trötta och dom gick och la sig.
Alla hade redan borstat tänderna förutom Alva.
Hon gick in och tog på tandkräm på tandborsten och började borsta.
Efter en stund så hör hon att dörren öppnas och där stod Julius.
Alva var klar med tänderna och stod och gjorde ordning två flätor.
Julius gick fram till henne och gav henne en kyss.
Alva vart ju självkalrt alldeles chockad och frågade.
- Julius? Vad gör du?
- Jag vet inte. Jag tror jag gillar dig Alva!
- Det är ölen jag vet.
- Neej! Han gick fram till henne igen och drog henne tätt intill och hållde fast henne med järngrepp.
- Men släpp mig!
Hon stod och sparkade och försökte komma loss till slut så kom hon loss och hon sprang till hennes och Filips rum och stängde o låste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh så ja! mycket intressantare hihi :D sluta aldrig <3

2010-04-06 @ 00:38:53


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0