del 18

- Filip vänta!
- Nej!
- Du har missuppfattat allting!
- jasså!
- Ja men stanna så jag får förklara!
- Nej du behöver inte jag har fattat allting du är precis som alla dom andra tjejerna lika jävla falsk!
- Men hållkäften , din jävla idiot!
Filip stannade till.
- Förlåt.. Det var inte meningen att säga idiot..
Han svarade inte.
- Igår när jag borstade tänderna så kom Julius och han kysste mig och sa att han gillade mig. Och nu på morgonen förklarade han att han hade druckit för mycket öl. Så det är inget mellan oss två.
- Lovar du?
- Ja det gör jag.
- Fan vilken idiot jag är.
- Nej du är en bra person.
Alva gick emot honom och kysste honom på munnen.
- Nu går vi tillbaka.
Hand i hand så gick dom tillbaks.
När dom kom tillbaka så sysselsatte dom sig med lite allt möjligt dom gick och badade och Lina och Alex följde med när dom hade vaknat upp.
Julius satt och kollade runt lite på Altanen.
- vafaaaaaa...
Han vände sig om och där stod Amanda med ett stort glas med vatten som hon hade hält över honom lite med.
- Vad gör du?!
- Tror du inte att jag fattar att det är något mellan dig och Alva eller?!
- Men Amanda det är inget mellan oss.
- Nee säkert?! Igår kväll då! jag hörde allt er i badrummet! och förut på frukosten då!
- Får jag förklara?
- NEJ DET BEHÖVER DU INTE !
- Varför inte?
- FÖR ATT JAG FATTAR JU ÄNDÅ ALLTING!
Amanda slängde ner glaset och gick in i huset och låste in sig i toan.
Utanför stod Julius och knackade.
*knack*
- Amanda öppna dörren.
Han ryckte i handtaget.
- Varför? Vad betyder jag för dig ?
- MYCKET!
- käften.. muttrade hon för sig själv.
- nej!
- Igår så drack jag för mycket öl och var inte mig själv då kysste jag Alva när hon var i badrummet igår. Och idag så på frukosten förklarade jag att jag hade fått för mycket alkohol i kroppen.
Amanda låste upp och Julius öppnade dörren.
- Är det sant då?
- Hedersord, baby. Sa han och blinkade retsamt.
Han gick emot henne och började kyssa henne.
Kyssen gick till hångel och nu så gick dom samtidigt som dom hånglade in till sängen och dom låg där och myste. Hångel gick över till samlag och nu låg dom där inne.



Förlåt för värsta korta då men jag är verkligen jätte trött.
Ni får del 19 imorrn och nu får ni ge tips på vad som ska hända för annars skriver jag om ingenting och då blir det ju bara tråkigare så snälla ge tips.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej, det är ju din berättelse, inte vi som ska bestämma vad som ska hända, blir ju inte spännande då.. men om du inte kommer på nånting så tänk istället för att skriva! sen kan du bara anteckna lite smått när du kommer på någonting :)

2010-04-06 @ 00:44:30
Postat av: smilinggirls!ッ

hejsan, vi lottar ut en fin design i vår blogg. om du är intresserad av en ny design kan anmäla dig här: http://smilinggirls.blogg.se/2010/april/designtavling.html

:)

2010-04-06 @ 17:00:19
URL: http://smilinggirls.blogg.se/


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0