Del 21 (kortis)

Skrev en liten kortis nu med del 21 måste till skolan typ om 40 minuter haha.
Puss!

 

Efter att Filip och Alva legat och myst så började Filip kittla henne.

Hon tjöt av skratt.

- HAHAHA, neej! Sluta det kittlas!

Filip fortsatte kittla henne men blev snart trött och la sig över henne och började pussa henne.

Alva låg helt stilla och såg upp på Filip.

- Hur mycket är klockan egentligen?

Filip räckte sig till mobilen och kollade.

- Hon är tio i tio.

- Det var ju inte sent är dom andra vakna?

- Tror att Alex och Lina sitter och kollar på mer filmer.

- Okej.

- Ska vi göra något? Gå och bada? Frågade Filip med ett leénde på läpparna.

- Nu? Är det inte kallt?

- Nej jag är ju där med dig och du är ju där med mig då blir det väl inte kallt?

Alva fnittrade lite.

- Kom vi går, Sa Filip.

- Ska bara ta på mig.

- Men det behöver du väl inte om vi ska bada?

- Men jag vill ju inte gå ner dit i bara bh och trosor.

- Det är ju som bikini.

- Men jag tar på mig.

- Okej.

Alva drog på sig sina mysbyxor och tjocktröjan och gick ut med Filip hack i häl.

- Oj jag handuk vänta lite bara.

Alva gick in till rummet igen och hämtade en handuk när det pep till i Filips telefon.

Alva ville inte rota men det hade pipit i Filips telefon väldigt mycket idag så hon var tvungen.

“ Men! Jag vill ha dig här och nu. Du är så jävla snygg. Och gud vad mysigt vi hade i lördags!

Alva trodde inte sina ögon. Och så kollade hon vem sändaren var.

Hon kollade igenom hans senaste sms och alla var från Malin.

Hon kunde ju lita på Filip hade han ju sagt men nu nej nu jävlar vad hon trött på att bli sviken!

Hon la ner mobilen och gick ut på altanen där Filip satt och väntade.

Hon nästan sprang dit och var nu förbannad.

- VAD I HELVETE FILIP!!

Filip reste sig upp och såg helt förvånad ut.

- Va?

- JA! JAG ÄR INTE SÅ DUM! JAG ORKAR INTE MER NU!

När Alva fick panik så ville hon bara bort från platsen där hon var.

Hon kastade ner handduken och gick ner från trappan.

Filip förstod ju ingenting och sprang efter henne.

- Alva vad är det? Vad har jag gjort?

Alva vände sig om och kunde inte hålla tårarna borta.

- Jaa!! sms:en?! Malin?

Hon ramlade ihop eller hon satte sig ner och kollade ner och tog händerna för ansiktet och grät.

Filip hade fortfarande inte fått svar på sin fråga men satte sig brevid henne och tog henne i famnen.

Alva försökte komma ut ur hans grepp men nu orkade hon inte det.

- Vad är det med Malin? Sa han lugnt.

Alva förklarade allting hon sätt.

Filip vart chockad. Till och med arg. Han kollade henne i ögonen.

- Och det tror du på? Tror du på att jag skulle gå till den dära när jag har dig?

Han skrattade till och suckade.

- Jag trodde faktiskt på det..

- Okej. Men det är inte sant iallafall.

- Förlåt. Känner mig så dum. Är en idiot. Var född till en. Gör ju ingenting bra! Jag bara sabbar allting och jag kan till och med inte springa iväg när en jävla våldtäks man kommer!

Alva ville bara hoppa ner i vattnet nu hon ville inte sitta där.

Hon ryckte loss sig själv och gick emot bryggan.

Filip kom efter och tog tag i hennes arm.

- Det är inte ditt fel att han kom! Och du är verkligen ingen idiot! Och du sabbar veeeerkligen inte allting. Tvärtom.

Alva ville nu att Filip skulle hålla om henne det kändes tryggt tyckte hon.

Hon gick emot Filip och kramade han.

- Tack för att du finns.

- Älskar dig. Sa han lugnt.


Kommentarer
Postat av: joanna♥

hej, såg din kommentar och jag kan fixa din design om du vill.

maila mig

[email protected]

2010-04-16 @ 06:50:36
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0