Del 25

P.s denna historia är för ungefär för 12 åringar till kanske 14-15?
Jag har ingen aning.
Men i nästa del kommer det vara mer sexuella scener i berättelsen efter dom är 16 och har föräldrafritt.
Så ni vet!
Det kmr bli detaljer också så ni vet.
Puss!

Alva vaknade med ett ryck och var alldelles kallsvettig.
Hon satte sig upp och var väldigt stressad.
- Bara en mardröm.. Sa hon tyst för sig själv.
Hon kollade på mobilen och den stod på 02:03.
Filip vaknade av att nån stod framför honom ungefär.
Han såg att det var Alva.
- Vad håller du på med?
Alva såg inte att han hade vaknat.
- Väckte jag dig?
- Nej. Men vad gör du?
- Jag vet inte jag drömde.
Filip tog upp täcket och gjorde en välkoms gest till Alva.
- Jag ska bara ta frisk luft.. Sa hon.
Alva tog på sig ett linne och ett par byxor och gick ut utanför dörren.
Filip ställde sig upp och tog på sig en t-shirt och följde efter Alva.
När alva var rädd eller ja ledsen och arg så kunde hon börja gråta.
Eller ibland kunde hon börja gråta bara sådär och om hon var lite orolig.
Precis så var hon nu.
Filip gick ut till henne nu.
- Vad är det?
- Ne inget jag behöver bara luft.
- Säkert?
- Säkert.
Filip tog Alva i hans famn och kramade om henne.
Alva började gråta. Hon var så konstig tyckte hon själv.
- Varför gråter du?! Frågade Filip stressat.
- Jag har ingen aning faktiskt.
Alvas tårar hade blötit ner Filips t-shirt av sina tårar.
- Förlåt för att tröjan vart blöt.
Filip kollade ner där Alva hade tryckt in ansiktet.
Han skrockade.
- Det är okej.
Alva kollade upp på han.
Han tog sitt ansikte mot hennes och så pussades dom.
Alva var lång eller ja lagom lång och Filip var lite längre så Alva fick dra upp huvudet om hon skulle nå hans mun.
- Jag älskar dig , Sa Alva.
- Älskar dig.
- Ska vi gå in?
- Japp.
De tog varandra i handen och gick in till deras rum.
När de tog av sig kläderna till underkläder och la sig i sängen så sa Alva.
- Jag är inte trött!
- Det är jaaag, Sa Filip tröttsamt.
- Kan vi inte göra något?
- Som vadå?
- Jag vet inte..
Det vart en tystnad.
- Jag vet! Sa Alva kvickt.
Filip hade nästan somnat men ryckte till.
- Vaadå? Sa han irreterat.
Alva visste hur hon skulle få honom pigg.
- Nänä om du ska vara sådär så går jag väl till Julius och kollar om han har lust att prata eller något.
Filip reste sig upp i sängen.
- Vad ska vi göra kom du på?
Alva började skratta.
- Vadå?
- Ne inget haha.
- Nå?
- We can take maybe?
- Visst. Om vadå?
- Allt. Sånt som vi brukar prata om.
- Men vi har ju redan pratat om allt.
- Men!
- Ja?
- Åh!
Alva och Lina var lika med en sak. Båda vart lätt irreterade om folk skojade eller drev eller bara var jobbiga.
- Ne men skit it då jävla tråkmåns!!
Alva ångrade att hon sagt tråkmåns. Han var ju trött.
Alva var som en liten unge nu men det sket hon fullständigt i.
Hon vände sig om med ryggen mot Filip.
- Alva jag skojade..
- Men jag hatar när folk skojar! Det är bara så jobbigt..
- Nu pratar vi älskling.
- Ja det gör vi..
Han tog tag i Alva så hon vändes mot honom.
Han pussade henne på munnen och hållde fast henne och de började kramas.
Alva stoppade det som var nära på att hända.
- Skulle vi inte prata? Sa Alva.
- Meen tråkmåns!
- Jag vet! Vi frågar varandra saker! Det finns väldigt mycket jag vill veta om dig Filip!
- Okej nice.
- Röker du?
Filip kollade konstigt på Alva.
- Nej det gör jag inte?
- Lovar du?
- Ja klart! Min tur! Haha vi är som små ungar.
- Jadå!
- Har du kollat på porr?
Alva kollade förvånat på Filip och kom på att han också är kille ju.
- Ja det har jag.
Nu var det Filip som kollade förvånat på Alva.
- Men asså det var inte jag som tryckte upp sidan eller jo men asså det var en som skickade en länk på ett spel.
- Ett spel?
- Japp..
- Vad för spel?
- Spelo.se
Filip började verkligen as garva.
- SPELAR DU SPELO.SE? Tjöt han fram.
Vadå? Vad är det för fel på spelo ? Tänkte Alva för sig själv.
- Ja problem med det eller?
- Ne verkligen inte Alva. Du är bara 16 år och sitter och spelar på den sidan.
- Men det är faktiskt kul.
- Jaja visst visst.
- Min tur då!
- Visst.
- Har du nån gång fått ett ligg med någon annan än våran lärare?
Filip tittade surt på Alva.
- Ja faktiskt! Och jag har för i hela jävla helvete inte knullat med våran lärare!
- HAHA, fuck of! Och vem dårå?
- Dig tillexempel.
Alva kollade frågande på Filip.
Han hade ju sagt att han bara hade ja legat med mig.
- Tillexempel?
Filip tänkte sig inte för.
- Va?
- Ja du sa "Dig exempel".
- Jag menade majs.
- Majs? Äru störd?
- Aa.
- Prata inte bort dig gubben.. Har du legat med någon annan?
- Nej.
- Snälla prata saning nu. Saningen kommer komma fram tillslut om sitter och ljuger för mig nu.
- Jag lovar älskling.
- Bra.
Filip talade saning. Men han var rädd att Alva inte skulle tro honom när han sa sådär.
- Ska vi sova nu eller? Frågade Filip Alva.
- Ja. Den här stunden känns lite konstig faktiskt.
- Säger detsamma.
- Godnatt jag älskar dig älskling. Och du?
- Ja?
- Jag kommer nog kanske åka hem imorrn.
Filip satte sig upp på stört.
- Vaa?! Åka hem?! Nej! Varför?!
- Jag vill bara åka hem.
- Men kan du inte stanna för min skull?
- Men vad är det vi gör på dagarna egentligen? Sitter ute? Badar?Äter? Bara sånt där. Det är ganska tråkigt nu.
- Men Alva. Snälla söta du stanna.
- Jag ska tänka på saken.
Hon la sig i Filips famn och kramade han och pussade han på munnen.
- Var inte orolig det är klart jag stannar älskling.
Filip drog ett leénde.
Han pussade henne igen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag & alva ska vara 70-tals klädda :) <3<3

2010-04-30 @ 23:04:36
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: linnea

de som skulle anordnat discot ställde in det för att någon klass på vår skola skulle ha ett för 4:or & 5:or.. och jag går i sexan.. så det blir inget:'(<3 jag & alva som va så tagggade

2010-05-01 @ 20:35:23
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: matilda

bra skrivet ^^

2010-05-02 @ 20:26:36
URL: http://matildajulin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nästa del tack :)

2010-05-05 @ 16:06:23


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0