Fakta!

Heheh , eller nej ni får del 15 senare för klockan är ju halv två nu :P
jag ska berätta liksom hur jag hade tänkt hur dom ser ut :D
liksom hur långa och hårfärg osv.. :D


Alva!
Ålder:15
Hårfärg:Brunt
Längd: 1,67 ungefär.
ögonfärg: bruna
favoritfärg: Blå
Oftast: använder oftast shorts på sommaren och t-shirtar eller linnen.
hon är smal och inte så lång utan mellan :)
Hur hon är : Hon är snäll och ganska försiktig. Alla tycker att hon är snäll. Hon umgås ofta med Lina. Amanda och Lina är hennes bästavänner och Emma. Men hon umgås oftast med Lina. När hon blir rädd eller arg så börjar hon oftast gråta. Hon har vart kär i Filip väldigt länge. Och hon har näs piercing.

Filip!
Ålder:15
Hårfärg:Ljusbrunt
Längd:176
ögonfärg:Bruna
Favoritfärg:Grå
Oftast:använder oftast shorts på sommaren :)
Hur han är : Han är ganska populär bland tjejerna. Han umgås ofta med Alex och Julius. Han blir inte lätt arg utan är oftast glad. Han är kär i Alva.

Lina!
Ålder:15
Hårfärg: Kort brunt hår
längd:166
ögonfärg:Blåa
favoritfärg:Lila
Oftast: Använder oftast kjol :)
Hur hon är: Hon är väldigt populär bland killarna. Hon är bästa vän med Alva och hänger med henne nästan jämt. Hon kan få vilken kille hon vill typ. Hon är ganska kaxig när det gäller att vara det men annars är så är hon den sexiga lina enligt killarna. Hon är kär i Alexander.

Alex!
Ålder:15
hårfärg:mörktblont typ ( har jag sagt ngt annat i berättelserna?)
längd: 177
ögonfärg:bruna
favoritfärg:Grön
Oftast: Använder ofta shorts :)
Hur han är: Många tjejer tycker att Alex är snygg. Han är as bra kompis med Filip. Han skäms inte utan kan säga vad som helst utan att tänka sig för. Han Är kär i Lina. När han har gjort ngt dumt och verkligen ångrar det så gör han allt för att göra det bra igen om han gjort ngn ledsen.

Amanda!
Ålder:15
hårfärg:Blont
längd:165
ögonfärg:blåa
favoritfärg:rosa
oftast: använder oftast kjol
Hur hon är: Hon är snygg tkr många. Hon är intresserad av lite alla möjliga men hon är det av Julius. Hon är snäll men är också kaxig men inte mot sina bästavänner. Hon älskar att sjunga och vara med vänner i typ sommarstugor!;) Och många är väldigt kära i henne.

Julius!
Ålder:15
hårfärg:Blont
längd:176
ögonfärg:gröna/blåa
favoritfärg:svart
oftast: använder oftast shorts.
Hur han är: Julius är bland annat en favorit bland tjejerna. Han vill vara fri och inte vara tillsammans med någon. Men han är intresserad av Alva. Han är lite som Alex men Alex är nog mer Alex och Julle är mer Julle. Alex hänger ofta med Filip och Alex.


Jag skriver inte om Emma och Emil för dom ska inte vara med mig förräns lång där framme tror jag :)<3

Kommentarer


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0