on the roadxd

Gör en ny design :P
och så skriver jag del 20.
kram ;d


Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskwar hela din serie

eller ja den du skriver.

Skulle kanske vilja ha del 20 nu ?:D

puss älskaar den!

2010-04-14 @ 18:31:19
Postat av: frida

Svar angående design.

Jo visst skulle jag kunna fixa en design åt dig :)

Det är inga problem! Skicka ett mail till [email protected] med hur du vill att designen ska se ut. Bakrundsfärger, bilder, texter och sånt ;) /Frida

2010-04-15 @ 20:47:16
URL: http://fridaastaar.blogg.se/


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0