NU får jag ta tag!

Anna-karin om tips nurå?:
Hej älaksar verkligen din blogg men till nästa del kan det vara lite mer sex och mer detaljer:P
Och han som våldtog Alva kanske kan rymma från fängelset till där dom är nu och sen kan ju Alva typ se han i skogen eller något
 svar: Gud vad kul att du tkr om den!:D
 Självklart kan det vara lite mer detaljer o så.
 Jag ska nu ta tag och fixa en ny design och sen skriva mer för jag behöver verkligen det. 
 & Det är hur kul som helst att ni ger tips.
 NI får massa delar sen för nu ska jag verkligen skriva det lovar jag er!
 Ikväll får ni dem.

NI/DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA LÄSARE(L)

Kommentarer
Postat av: amanda

SV:tack <3

2010-06-17 @ 16:40:23
URL: http://afcb.blogg.se/


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0