Del 27

del 28 kmr imorrn :)
tkr det är så mkt roligare att skriva nu :D
hm.. tänk när del 100 kmr?;)


Malin stod och pratade med Filip.
Filip kollade oroligt mot Alva som gick till drickorna.
- Okej. Men jag måste gå nu. Hejdå! Sa Filip snabbt.
Malin tog tag i hans arm och drog han till sig och pussade han på munnen.
Alva stod vid drickorna så hon såg inget.
Filip tog tag i henne och drog bort henne.
Han sa inget utan bara gick därifrån.
Han gick till Alva.
- Kom vi går nu!
- Men drickan då?..
- Skit i den Alex får köpa själv.
Filip tog tag i Alvas hand och gick snabbt så Alva knappt hängde med.
När de var ute ur affären så började Filip gå ännu snabbare.
- Men sakta ner!
Filip stannade till och Alva gick in i honom och ramlade ner på baken.
- Aaaaaj!!
Filip tog tag i henne och drog upp henne.
- Hur gick det?
- Bra! Men vad är det med dig?
- Malin pussade mig.
Alva stelnade till och kollade han i ögonen.
Hon släppte hans hand och gick.
Filip gick efter.
- Alva!
- Vad vill du mig?
- Det var HON som pussade mig okej? INTE JAG därför ville jag därifrån så fort som möjligt. För den dära subban förstör mitt liv!
Alva vände sig om.
- Var det verkligen hon?
Filip hade hunnit ifatt Alva nu och stod framför henne.
- Ja! Jag lovar.
- Okej.
Filip kysste henne på munnen och tog tag i hennes hand.
De gick framåt.
Alex gick in i vardagsrummet där Lina satt.
- Vad är det gumman? Vad ville du prata om?
Lina ställde sig upp och tog tag i Alex och kramade honom och grät mot hans tröja.
- Lina vad är det? Varför är du ledsen?!
- Ja-a-a-g.. Stammade hon fram.
- Kom vi sätter oss.
Alex satte sig ner och tog Lina i hans famn.
- Berätta.
Lina tog ett djupt andetag.
- Jag är..
Hon tystnade.
- Jag är med barn.
Alex kollade på henne med stora ögon.
- Med barn?
- Mm..
- Oj..
- JA! Vad ska vi göra nu då?!
- Eh.. Jag vet inte Lina. Är lite chockad nu.
- Men vad tror du inte jag är då?!
- Vänta lite.. Visste Filip och Alva om det här?
- Ja.
- Vi väntar på dom!
- Rätt.
Alva och Filip var framme vid stugan nu.
- Hallå? Sa Filip.
- Vi är här. Sa Lina.
Filip och Alva tog av sig skorna och gick till vardagsrummet.
- Hej. Sa Alva.
- Kan ni hjälpa oss? Frågade Alex?
- Hur då? Sa Alva.
- Vette fan..
- Menar du om ni ska behålla barnet eller inte?
- Aa. Sa Alex.
Lina kollade på Alex.
Lina trodde inte att Alex ville behålla barnet kanske.
Alva och Filip satte sig i andra delen i soffan.
Alva satt i Filip knä.
- Ehm.. Vad vill ni själva? Frågade Filip.
- Vet inte. Sa Lina.
- Okej.
- Jag vill behålla ungen. Sa Alex.
Alla stirrade på Alex.
- V-v-ill du ? Sa Lina.
- Japp , och fråga mig inte varför för jag har inte den blekaste aning varför jag vill det.
Lina började skratta och pussade Alex.
Alva och Filip skrattade också.
- Så ni vill behålla det? Sa Alva.
- Japp! Vill du det Lina? Sa Alex.
- Ja! Okej! Visst! Svarade Lina.
Alex pussade Lina på munnen och de skrattade.
- Vart är Amanda och Julius? Frågade Alva.
- De är kvar och badar. De skulle vara kvar till typ ikväll eller inatt. Ingen aning varför. Svarade Alex.
- Okej.
- Får vi gå? Frågade Filip.
Alex började skratta.
- Ja det får ni!
- Tack. Sa Filip med ett flin på läpparna.
Alva ställde sig upp och Filip gick före henne med hennes ena hand i hans.
- Jo föresten! Glöm inte att ringa era föräldrar att berätta! Sa Alva.
- Nejdå!
- Och föresten jag har typ alvedon om du behöver Lina!
- Haha ,tack Alva!
- Och föresten!
Alva hann inte säga något förns Alex sa
- Alva! Chilla. Var inte orolig.
- Okej. Hehe bra! Hejdå vi går in till vårat rum.
Filip gick först in i deras rum och sen kom Alva.
- Kan vi lägga oss? Frågade Filip.
- Varför det?
- Trött.
- Okej. Kan vi sätta på en film?
- Visst.
Det fanns en tv i deras rum men dom utnyttjade den aldrig.
- Vad för film?
- Ta bara någon.
- Blir "The grudge" bra?
- Jadå.
Det var jätte varmt i rummet så Alva tog av sig sina shorts.
Filip stod vid tvn och satte på filmen.
Alva stod vid spegeln i deras rum och stod och kollade på sig själv.
Filip stod snart bakom henne och hållde om henne om midjan.
Alva tog sin ena hand och drog den vid Filips nacke och vände sig om.
Hon kollade en stund på han och så pussades de snart.
De stod där en lång stund och kysstes.
- Ska vi kolla på filmen nu? Sa Alva.
- Visst.
Alva la sig först och sen Filip.
Filip tog Alva i sin famn och snart så kollade de.
- Fyfan vad vidrigt!! Sa Alva och tryckte ner ansiktet vid Filip.
Filip skrattade.
- Haha , ne! Det är ju rart!
- Fyfan!
Snart så somnade Alva i Filips famn.
Alva vaknade av att hon hörde massa ljud från en mobil.
När hon öppnade ögonen så satt Filip och sms:ade.
- Vem sms:ar du med?
- Ne ingen.
- Vem?
- Ingen.
- Okej.
Alva reste sig upp.
- Vart ska du?
- Ska kolla vad de andra gör.
- I bara trosor och linne?
-Alva kollade på sig.
Hon tog sina mysbyxor och satte på sig dem.
- Vart du arg?
Alva vände sig om och gick till sängen och la sig över Filip och sa
- Nej jag vart inte arg.
Och så pussade hon han på munnen.
- Jag går och fixar mat iallafall.
Alva reste sig upp igen och lutade sig mot hans ansikte och kysste han igen.
- Kom ut om du vill.
Filip nickade och Alva gav honom en slängkyss och stängde dörren.
Hon gick till vardagsrummet och skulle se om Lina och Alex var där.
De satt och kollade på film.
- Ska vi börja med maten?
- Aa jag hjälper dig. Sa Lina och reste sig upp.
Alex ställde sig upp på en gång och sa
- Det kanske inte är så bra liksom eftersom du mår som du mår.
- Men lilla gubben jag är ju inte höggravid.
- Ne.
- Jag hjälper Alva.
Hon pussade Alex på munnen och gick och hjälpte Alva.
Lina stod och grillade köttet utanför medans Alva och Alex satt i sol stolarna.
- Går det bra? Sa Alex.
- Japp jag behöver ingen hjälp.
- Säg bara till.
Alva satt och kollade i en Frida tidning.
Där var det en sida om mens.
- Alex! Här har du ju en hel sida om mens då kan ju du lära dig lite!
Alva började skratta.
Lina började och skratta.
Alex började skratta också.
Alla 3 as garvade.
Snart kom Filip.
- Vad är det som är så kul?
- Haha , det är en sida om mens. Det kan ju Alex läsa lite om! Sa Lina.
Filip började också skratta.
Filip satte sig i stolen brevid Alva.
Snart så frågade Alex en förvånad fråga.
- Har ni två knullat?
Lina kollade på Alex.
- Och vafan frågar du det för? Sa Lina.
- Nyfiken.
Alva och Filip kollade på varandra.
- Ja det har vi. Sa Filip.
- Faaan vad nice! Vilken ställning?
Alva kunde inte hålla sig och började garva.
Lina och Filip började också skratta.
- Vadå? Sa Alex.
- Varför frågar du vilken ställning?Sa Filip.
- Som sagt. Jag är nyfiken.
- Måste vi berätta?
- Ne. Vadå gjorde ni doggy style?
- Nej Alex det gjorde vi inte haha. Sa Filip.
- Filip låg överst och jag underst. Sa Alva.
- Nice! Sa Alex.
- Japp.
Alva ställde sig upp och gick till dörren.
- Kommer du? Frågade hon Filip.
- Vad ska vi göra?
- Fortsätta kolla på film.
- Men det är ju mat.
- Men då kollar jag väl själv då.
Alva gick in i rummet och började ta av sig kläderna nu stod hon i trosor och ingen bh och skulle ta på sig sin t-shirt.
Filip kom precis in.
Alva tog armarna för sina bröst och Filip stod bara och tittade.
- E-e-e-e-h-h f-f-örlåt ja-ag sååg i-i-nte.. Stammade han fram.
- Det gör inget. Sa hon och hade armarna fortfarande för sina bröst.
- Ska jag vända mig om? Eller gå ut?
- Du kan vända dig om. Och lås!
Filip vände sig om och låste.
Alva gick sakta och försiktigt mot Filip som stod med ryggen mot henne.
Hon tog sina fingrar och smekte dom sakta på hans axlar.
Hon tryckte sig intill honom.
Filip vände sig om och såg att Alva bara stod i trosor framför honom.
Hon tryckte sig mer intill honom och tryckte sina läppar mot hans läppar.
Filip tog sina händer vid midjan på Alva.
De stod och kysstes en lång stund innan det knackade.
- Maten är klar!! Sa Lina.
Både Alva och Filip hoppade till men hållde fortfarande om varandra.
- Jag försökte bara vara lite sexig.. Sa Alva och kollade ner.
Filip skrockade.
- Du behöver inte försöka. Du är redan det.
Alva pussade han igen på munnen.
- Kan du hjälpa mig med tröjan? Sa hon och drog upp den med ena handen.
- Gärna.
- Jag ska bara hämta min bh.
Alva vände sig om och tog på sig den men kunde inte knäppa.
- Kan du knäppa igen den här bak?
Filip gick fram till henne och knäppte ihop den.
- Nu kan du hjälpa mig med tröjan.
Filip tog på henne tröjan och så kysstes dom igen.
- Ska bara ta på mig ett par byxor.
Alva tog upp sina gråa mysbyxor.
- Färdig? Frågade Filip.
- Ne inte än.
Alva gick fram och kysste Filip igen.
- Nu är jag färdig.
Filip låste upp och gick med Alva ut till altanen.

Kommentarer
Postat av: alva <333

hihi , tack din blogg är hel grym !! ;o :D



hhahahha, coolt ! :D

berättelsen är också grym ! :D



// alva

2010-05-26 @ 20:04:32
URL: http://alvaengstedt.blogg.se/


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0