Del 28

Del 30 ska vara den sista så de sista delarna kmr vara väldigt länge nu ;D
Eller tkr ni att del 35 MÅSTE vara slutet?:)
Aja iaf. Här får ni del 28. Asså jag vet inte vad som ska hända?
Så de äter och sover och så.
OCH ni får lite detaljer i slutet.
Det här är för såna som gillar lite ungdommar,drama,sex,kärlek :)
Det här är första gången jag skriver detaljer hm.. ska jag göra mer detaljer mer gånger?;)
Puss! Trevlig läsning.

MIddagen gick sakta. Men roligt hade dem. De satt och pratade om minnen och så.
- Hahahaha! Men öj! Jag då till rektorn! Jag har sättit på din morsa!
Alla började skratta.
Alva var klar och kände sig trött nu.
- Tack för maten den var jätte god. Jag går och lägger mig nu.
- Tack! Godnatt. Sa Lina.
Alva gick till dörren men stannade tll.
Hon gick tillbaka till de.
- Vart är Julius och Amanda?
- Jag vettefan. De skulle vara borta länge idag iallafall.
- Okej. Jag går in.
Precis när hon kom in så kom Julius och Amanda.
- Hej!
- Hej.
- Är maten klar?
- Japp.
- Är du sur?
- Nej? Varför frågar alla om jag är sur om jag bara inte pratar så glatt?!
- Ne men asså.
- Skitsamma. Jag ska sova nu.
Alva gick in till rummet och stängde och låste det.
Hon satte sig på sängen.
Det plingade till i Filips telefon.
"Men! Jag saknar dig ju as mkt!
Speciellt den dära kvällen..
Det var så mysigt."
Och så kollade hon avsändaren.
- Malin.. Sa hon tyst för sig själv.
Hon satt alldeles chockad och bara kollade ut.
Snart så knackade det.
- Alva? Är du där? Frågade Filip.
- Nej. Jag sover
- Kan du öppna?
- Okej.
Alva ställde sig upp på vingliga ben och låste upp.
Alva hade gråtit fast hon inte hade märkt det själv.
- Gråter du? Frågade Filip förvånat och gick in i rummet och låste.
- Ja.
- Varför?
- För att!! Ljuger du för mig Filip? Asså jag pallar inte vara kvar här mer! Det är alldeles för jobbigt! Det ända som är bra här är du! Men jag hade antagligen fel då!
Alva vände sig om och ramlade ner på golvet och grät.
Filip satte sig ner vid henne.
- Gick det bra?
- Nej!
- Vad har jag gjort?
- Jag satt här inne och så plingar det till i din telefon och det var sms från Malin! Och det stod att det var så mysigt den kvällen och massa!
- Men det är bara skitsnack! Jag lovar. Hon började skriva massa konstiga saker. Jag hatar henne! Helvete! Jävla fitta!
Alva kollade förvånat på Filip. Hon hade aldrig sätt honom blivit sådär arg. Och inte sagt sådär till en tjej heller.
- Vad är det?! Fräste han.
Alva satt på golvet och Filip satt brevid henne.
Hon flyttade sig närmare han.
- Det är inget.
Alva kollade han i ögonen.
Hon kramade han.
En romantisk kram.
Hon ställde sig upp och sa.
- Jag hatar henne också. Men jag älskar dig tills mitt hjärta slutar slå.
Alva la sig ner i sängen. Hon ville inte bli arg på honom för att han fräste åt henne. Hon tog det bara lugnt.
- Kommer du älskling? Sa hon.
Filip ställde sig upp och la sig brevid henne.
Han ville inte vara otrevlig mot Alva men just nu var han så jävla förbannad på Malin.
Alva la sig över Filip.
Hon älskade det. Han var så mysig att ligga på tyckte hon.
- Får jag ligga här? Sa hon och pussade han på munnen.
Filip nickade.
- Vad ska vi göra? Sa hon.
- Jag vet inte.
Alva tyckte att han iallfall kunde vara trevlig mot henne.
Hon ställde sig upp och kollade på Filip.
- Jag sätter på en film.
Han nickade.
Alva gick till tvn i deras rum men snart låg hon pladask på golvet.
Det var något på golvet ett linne som hon gick på som var halkigt mot golvet så hon ramlade bakåt.
Alva började as garva.
Filip ställde sig upp på en gång.
- Hur gick det?! Sa han och tog tag i hennes hand så hon ställde sig upp.
Alva stod upp och skrattade fram
- Det gick bra! Haha såg du mig?
Filip fick fram ett leénde och nickade.
Alva gick till dvd:n och satte i en film.
- Vilken ska vi se? Kan jag bara ta någon?
- Gör det du.
Alva valde "House of Wax"
Filip hade lagt sig i sängen igen.
Alva lade sig brevid honom.
Han tog sin arm runt Alva.
Alva lutade sitt huvud mot han.
Hon tröttnade på filmen och efter ett tag så började hon prata.
- Kan inte jag få färga ditt hår?
Filip kollade på henne.
- Varför det?
- För att du skulle vara fin i ljusare slingor.
- Vi får se.
- Tråkig du är.
Filip var lite blond brun i håret och hade bruna ögon. Alva var lite ljusbrun och hade håret till brösten ungefär och hade bruna ögon.
Alva var inte så himla kort. Hon var lagom och var smal.
Filip var längre en Alva men inte för längre. Han var smal.
- Varför vill du att jag ska färga håret? Är jag inte fin som jag är?
Alva skrattade lite.
- För att göra en liten förändring. Jo älskling du är fin som du är.
Alva pussade han på munnen.
Filip var inte så bekväm kändes det som.
Alva satte sig upp.
- Vad är det med dig? Skit i Malin okej? Hon ska inte få förstöra något. Men om du inte ska vara någe rolig att prata med så då går jag till dom andra då!
Alva gick ut ur sängen och reste sig upp.
Filip satte sig upp.
- Okej förlåt. Jag hackar bara upp mig på det där. Förlåt älskling. Kom.
Alva fick ett leénde på läpparna och gick till Filip.
Han drog henne intill sig och kysste henne.
- Glömde säga förut att jag älskar dig tills mitt hjärta slutar slå. Du är allt jag älskar dig.
Alva kysste han igen.
Filip tog sin mobil i handen och kollade hur mycket klockan var.
Den stod redan på 22:09.
- Oj vad mycket klockan är redan. Sa han.
- Oj jäklar. Svarade Alva.
- Ska vi lägga oss?
- Aa det gör vi.
De gick och borstade tänderna och Filip tog av sig sina byxor och hade bara kalsonger på sig.
Alva tog av sig sina byxor och sitt linne och hade just nu bara bh och trosor.
- Du har väldigt fin kropp. Sa Filip och kollade på Alva som packade i några byxor i sin väska.
Alva vände sig om och kollade på honom.
- Tack. Du med.
När Alva hade tagit i sina byxor i väskan så gick hon till Filip som sms:ade med någon.
Han sms:ade med sin pappa men Alva orkade inte bry sig om att fråga vem han sms:ade med.
Hon gick och låste dörren och gick sedan till Filip.
Hon stod tätt intill honom och tog sina armar runt hans nacke och kysste honom.
Filip tog sina händer på hennes rygg ner mot midjan och ännu lite längre ner mot rumpan.
Alva och Filip älskade verkligen varandra.
De slutade snart och Alva lade sig först och sedan kom Filip.
De låg och pratade lite och de hade stängt av filmen.
Alva låg över honom och de låg och pratade.
- Vill du sova hos mig när vi ska åka hem? Sa Alva.
- Haha ,gärna.
Det knackade.
Alva reste sig upp och tog en filt runt hennes kropp.
Hon låste upp och där stod Alex och Lina med sina väskor.
- Vi åker hem nu. Jag mår inte så bra så vi åker nu.
Alva kollade på Filip som hade tagit på sig en t-shirt och stod nu brevid henne.
- Kan ni inte stanna? Sa Alva.
- Jag mår verkligen dåligt. Jag ringer dig eller sms:ar och berättar hur det gick med våra föräldrar och så.
- Okej gör det.
Alva gav Lina en kram och sen Alex.
Filip kramade de båda.
- Vi ses hörni! Sa Filip.
Lina och Alex gick ut och stängde dörren.
Alva och Filip stängde dörren och gick in till sig.
- Vad tråkigt.. Sa Alva.
- Aa..
Alva tog av sig filten och Filip tog av sig tröjan.
De gick och la sig.
Alva ville inte att Filip skulle tro att de bara skulle ha sex om de gjorde något romantiskt. För att hon tyckte att Filip kände sig lite osäker.
När de la sig så tog Alva steget och berättade det.
- Filip. Det jag sa till dig om det dära med sexet.
- Aa?
- Asså du får inte tro att vi bara ska ha sex när vi gör något romantiskt.
- Okej.
Alva log till han.
De låg och pratade och sen så somnade de typ.
1 minut efter att de hade somnat så hör Filip en duns.
Alva hade ramlat ner från sängen.
Där låg hon och stönade.
- Ajjj! inte igen!
Filip började skratta och drog upp henne igen.
- Du har haft lite otur idag.
- Det kan man lugnt säga!
Filip pussade henne.
Alva hållde kvar sig i hans famn och de började hångla.
Det gjorde dom ju typ jämt då.
De hållde om varandra och så låg de i sängen nu.
Båda visste vad de ville och de lät sig följa med i strömmen.
Alva tog av sig trosorna och Filip sina kalsonger.
Filip knäppte av Alvas bh och hon drog av den.
De rullade och Filip låg överst nu.
De slutade hångla och kollade varandra i ögonen.
- Då sätter vi igång. Sa Alva.
Filip började skratta och de började hångla igen.
Filip stoppade in sin kuk och de började stöna.
Efter en stund så avslutades samlaget med en gemensam orgasm.
Filip låg över Alva och de började pussas.
Klockan blev precis 00 och de somnade djupt i varandras famn.


Kommentarer
Postat av: alva <333

hihi , tack ! :D

hahah ,coolt ! din berättelse var grym ! :D

2010-05-27 @ 21:12:54
URL: http://alvaengstedt.blogg.se/


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0