Del 30

vettefan vad som ska hända :S
I nästa del drar dom hem iaf.
Men den är inte slut för det ;)
Jag vet redan vad som ska hända.

- Jahap..Vad ska vi göra nu då? Sa Alva.
Alva och Filip satt i vardagsrummet helt själva.
- Jag ska ringa farsan och säga att alla har dragit hem.
- Okej gör så.
Filip reste sig upp och hämtade mobilen.
Han tryckte nummret och ringde.
- Aa tja!
*Hej Filip*
- Alla har dragit hem
*Varför då?
- Lina blev på smällen. Emma var tvungen för att hennes föräldrar skulle skilja sig. Och Amandas mamma bröt benet. Men Alva är kvar.
*Okej. Är ni två ihop eller hur man säger i eran ålder?*
- Ja.
*Okej skydda er bara*
- Ja. Det ska vara ett jävla tjat.
*Ring när ni ska hem*
- Sure.
*Hejdå!
- Bye.
*Vänta! Blev Lina med barn?!*
- Japp.
*Ni åker hem på en gång*
- Men asså dom skyddade sig inte.
*Okej. Har de berättat för sina föräldrar*
- Ja det har dom.
*Ok.Hejdå!*
- Hejdå.
*Klick*
- Vad sa han? Frågade Alva och kollade på Filip.
- Ne inte mycket.
- Okej.
Alva satt i soffan i ett linne och i ett par mysis shorts. Hon bytte efter frukosten.
Hon frös.
- Jag går och byter om.
- Varför då gillar du inte att vara lätt klädd i mitt sällskap?
- Nej jag är så rädd att du ska knulla upp mig.
Alva skrattade och Filip ställde sig upp och gick till henne.
Han tog hennes ansikte i hans händer och kysste henne och sa
- Jag kan börja redan nu.
Alva hörde hur dumt det dära lät och började as garva.
-HAHAHAHAHAHAHA! Jag dör !
Filip kollade på henne och började le.
Alva vart helt svimfärdig nästan när han började le.
Hon tyckte att det kändes som att få 10 orgasmer på raken.
Hans vita tänder och hans fina mun.
Hon pussade på han igen och gick till rummet.
Hon tog på sig sina pyjamas byxor som var svarta och sen en stor t-shirt.
Hon satte upp sitt hår i en slarvig tofs.
När hon gick ut från rummet så hoppar Filip fram och skrämmer henne.
- AAAAHHH!!! skrek hon.
Filip började as garva.
- Fyfan! Jag fick en hjärtattack din idiot!
- Haha förlåt älskling!
Alva gick mot han och kysste han på munnen.
Filip tog tag om henne och hon hållde om han och de kysstes.
De gick medans de kysstes och snart så gick de mot vardagsrummet de såg inte vart de gick så det gick mot soffan och ramlar framåt mot soffan.
Alva låg över Filip.
De började skratta.
Alva kände genast att hon var tvungen att spy men känslan gick bort snabbt.
Hon satte sig upp och hållde handen för munnen.
Filip kollade konstigt på henne.
- Alva? Vad är det?
- Det kändes som om jag skulle spy.
- Okej mår du bra nu?
Alva satt nu och kollade Filip i ansiktet.
Hon rörde inte på en muskel.
- Vad är det?! Frågade Filip.
- Använde vi kondom inatt? Sa hon sakta.
Filip skakade på huvudet.
- T-t-t-änk om ja-a-g ä-är gravi-i-id! Stammade hon fram.
Filip kollade på henne.
- Nej. Det behöver du inte vara för att vi inte använde kondom.
Alva hade mått illa mycket idag men hade inte brytt sig så mycket.
- Filip.. Tänk om det är så?
- Alva ta det lugnt! Det måste ju finnas något sätt som vi kan ta reda på det.
- Jag vet.
- Vadå?
- Eh.. Jag måste få min mens den hära veckan iallafall som det är räknat.. Så om jag
- Inte får den så är du gravid.
- Aa.
- Då får vi bara vänta.
- Okej.
Filip smekte henne på kinden.
- Jag älskar dig.
Alva log.
- Älskar dig med.
De kysste varandra och la sig i soffan.
- Vad ska vi göra? Frågade Alva.
- Hehe, Jag vet faktiskt inte. Vi kan kolla på film.
- Det kan vi göra.
Filip reste sig upp och gick och hämtade dvd filmer i deras rum.
Han kom tillbaks med 2 stycken.
- Vilken av dem?
Det var "Beck - Mannen utan ansikte" och så var det "Beck-Annonsmannen".
- Hm.. Ta den dära.
Och så pekade hon på Annonsmannen.
Filip böjde sig ner och satte i filmen.
Han gick och la sig i soffan igen hos Alva.
Hon la sig intill honom och Filip tog henne i hans famn.
Alva fick ett sms.
"Hej sötnos"
Det var från ett nummer som hon inte hade i mobilen.
Alva reste sig upp.
-Vem?
Det tog inte länge innan hon fick ett svar.
"Anton?"
- Vem Anton?
"I din klass?"
-Jaha. Varför Sms:ar du mig?
"För att jag gillar dig"
Alva svarade inte och stängde av mobilen.
- Vem sms:ade du med?
- En i min klass.
- Vem då?
- Anton.
- Anton? Haha den tönten. Varför smsar du med han? Sa han och log.
- Jag hade inte hans nummer han skrev och jag frågade vem han var och så..
- Okej. Vad skrev han?
- Ehm.. Han skrev sötnos och att han gillade mig.
- Synd för han.
- Vadå?
- Ja du är ju min.
Alva skrattade till lite och böjde sig ner för att kyssa han.
Hon låg över han och de kysstes.
- Ska vi fortsätta att kolla? Sa Alva.
- Aa visst.
- Bra. Men ska bara gå på toa.
Alva pussade han och reste sig upp.
Hon gick in på toan.
När hon hade kommit ut så stod hon och kollade på Filip.
- Filip.
Han vände sig om och kollade på Alva.
- Vad är det? Sa han.
- Jag har fått mens! Sa hon och log.
Filip log tillbaka.
- Va? Vad bra! Eller asså! Bra! Sa han.
Hon gick till han och han ställde sig upp och de pussade varandra.
- Har du tänkt på hur mycket vi kysser varandra om dagarna? Sa Alva och kollade på han.
- Oj.. Typ hela tiden ju.
Alva skrattade till.
- Du är så fin när du skrattar. Sa Filip.
Alva log.
- Det finns inget att göra nu. Sa Alva och kollade lite snet.
- Vi får väl leka med varandra.
- Och vad menar du med det?
- Jadu.
Han kysste henne igen.
Dagarna gick och de hade badat och gjort lite allt möjligt.
Alvas mens hade gått bort. Hon hade inte den längre och hon var inte gravid.
De hade ringt sina föräldrar och pratat och så.
De hade lite pengar kvar så de skulle stanna kvar tills på lördagen.
De hade bara gått 5 veckor av sommarlovet och de hade varit där i 3 veckor på lördagen.
Alva och Filip satt på gräset och pratade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!

2010-06-05 @ 20:19:04


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0