del 35

Emma tog av tröjan på hennes bratz som hon fick vara och tog på en annan.
- Men Emma hon skulle ha den dära tröjan hon hade!
Emma log.
- Den här var ju mycket finare. Sa hon och log.
- Nej ful ful ful!
Emma tog av den tröjan som hon hade tagit på den och tog på den förra.
- Men den förra var finare!
- Jag sa ju det.
- Men sluta! Byt till den andra.
Emma bytte.
- Åh! Byt till den andra igen! Den som jag sa var mycket snyggare.
Emma repeterade och bytte -igen.
- Du får vara hemma ifrån skolan idag och så får du byta till en ny tröja IGEN för den är så ful!
Emma ställde sig upp.
- FÖR I HELVETE! JA! JÄVLA TJAT!
Emma vart inte sur på Alva. Det var bara det att hon hade ont i huvudet och var trött.
Alva började gråta lite.
- Förlåt..
Emma satte sig ner och kramade om Alva.
- Gumman, förlåt men jag är bara trött. Det var inte meningen att bli arg på dig.
- Det gör inget.
Alva var barnslig för sin ålder men det brydde sig hon inte om.
Hon skulle börja femman då skulle hon bli lite mognare.
- Får jag och Filip gå nu Alva? Snälla sötis.
Alva nickade.
- Gå ni. Jag måste rensa mina saker.
- Vadå för saker?
- Alla bratz och så ska lägga undan allt.
- Men varför det?
- Jag ska ju börja femman. Lite mognare måste jag bli. Och så ska jag kolla mina kläder och så tänkte jag dra och köpa lite nya kläder.
- Okej. Som man bruka säga alla måste växa upp någon gång.
- Aa.
Emma pussade henne på pannan.
- Säg bara till om du vill ha hjälp. Och så blinkade hon.
Alva log.
Emma gick och tog tag i Filips hand och dom gick ner.
- Ska vi se på film? Frågade Emma.
- Jo det kan vi.
Emma kysste honom på munnen.
-  Ska vi kolla i mitt rum? sa hon och log.
- Det blir super.
Dom gick till Emmas rum.
Det ringde.
- Vänta lite ska bara svara! Sa Emma och försvann ut ur rummet.
Hon tog hemtelefonen.
- Aa det är Emma?
- Hej.
- Hej.
Det var Julius.
- Du förlåt för förut. Jag vet inte vad som hände. Asså jag vart helt sjuk.
- Det är okej.
- Säkert?
- Ja.
- Bra. Tack!
- Varsegod.
- Men som att gottgöra dig vill du och Filip följa med och bada? EN ANNAN SJÖ nu då. Och jag lovar att inte slänga i dig.
Emma vart tyst.
- Okej det kan vi väl då.
- Schysst. Hembadet?
- Aa!
- Toppen då ses vi snart då.
- Jo men visst. Hejdå!
- ByeBye!
Emma lade på.
Hon gick in till rummet igen.
- Vem var det? Sa Filip som satt i sängen.
Emma stängde dörren.
- Det var Julius han sa förlåt och sådär.. Han undrade om vi ville med till hembadet?
- Men orka Julius.
- Men jag sa okej och så..
- Aja, Okej.
Emma log.
- Ska vi köpa mjukglass på vägen? Sa Emma och log så hennes tänder syndes.
- Haha. Det kan vi göra.
Emma pussade han på munnen och gick in till badrummet och fixade hennes sår.
Nu såg det äntligen fint ut iallafall utan massa blod häromkring.
Dom gick ut ur rummet.
- ALVA!! Ropade Emma nederifrån.
- Kooommmeeeerrr. Ropade Alva tillbaka.
Hon kom snart ner ifrån trappen.
- Jag och Filip ska gå en sväng. Vi kommer sen är du hemma då eller?
- Jag får se. Kanske drar till en kompis.
- Ska du inte äta innan då?
- Men jag kan inte laga mat.
- Då får vi fixa något när vi kommer hem blir det bra?
- Ja! Sa Alva och log.
Emma log tillbaka och pussade henne på pannan.
Dom gick ut ur huset och gick mot glass kiosken.
De köpte 2 mjuk glassar och gick emot hembadet.
Emma tog ner sin mobil i fickan.
- Jag fick mobilen om mormor. Hon köpte den typ innan hon dog.
Filip&Emma pratade och snart så var dom framme.
Där stod Julius och väntade.
- Tja!
- Hej.
Dom gick till bryggan vid sjön.
Klockan var ungefär 18:00 så det var knappt någe folk.
När dom kom där vid bryggan så kände Emma på vattnet.
- Det var ju rätt så varmt.
- Aa bra! Sa Julius.
Julius sprang och tog tag i Emma och puttade i henne.
Filip och Julius skrattade.
Julius puttade i henne eftersom det inte var något djupt så mycket.
Emma var inte så glad iallafall.
Glassen hade varit Emmas hand så den var alldelles blöt och så.
Hon gick upp för stegen och tog glassen och smetade in den på Julius.
Hon torkade av händerna på tröjan och kände på fickan.
Mobilen hade varit i.
Hon tog upp den och den var sönder.
Alldelles sönder.
Det var det som hon hade fått 2 dagar innan hennes mormor hade dött.
Emma visste inte vad hon skulle ta sig till!
- JÄVLA BÖG! FAN! Sa hon och slog till sig i pannan och gick iväg.
Emma brukade aldrig svära så Filip och Julius vart chockade.
Filip tog tag i hennes hand så hon skulle stanna.
- Emma förlåt! Fan..
- Den var ju viktig..
Hon ryckte loss sig i ifrån Filips grepp.
Hon gick bort ifrån bryggan.
- JÄVLA PMS KÄRRING! Skrek Julius efter Emma.
Emma vände sig om och kollade på honom.
- Va säger du? Sa hon och var förvånad.
- Jag vet inte..
- Gå och köp ett liv på tradera för i helvete.. Sa hon och gick iväg.
Filip kollade på Julius.
- Julius.. Vafan sa du sådära för? Hon var ju inte arg på dig längre.
- Det var som att hon vart Amanda. Jag vart alldelles förvirrad.
- Den dära hade hon fått av sin mormor 2 dagar innan hon dog så därför vart hon så arg.
- Jaha. Fan shit..
- Du kanske borde låta henne vara ett tag va?
- Det tror jag med..
Julius gick och Filip med men dom gick åt varsitt håll eftersom dom inte skulle åt samma.
Emma gick och hållde på med mobilen.
Den funkade verkligen inte.
Hon gick och snubblade till lite mot en sten så hon tappade mobilen så den vart mer sönder.
Hon satte sig ner på huk och tog upp resterna.
- Fan..
Hon tog upp resterna och försökte sätta ihop mobilen igen.
Det vart så mycket för en mobil.
Men det betydde mkt eftersom den var från hennes mormor.
- Emma! Vänta. Ropade Filip.
Emma vände sig om och stannade.
Filip var framme nu hos Emma.
- Det var inte meningen att säga sådär till Julle.. Men jag blir så arg bara.
- Förstår..
Emma nickade.
- Kan du försöka laga den hära?
Emma tog fram mobilen.
- Eller iallafall sätta ihop den. Jag tappade den. Eller snubblade då.
Filip tog den.
- Jo kan ju försöka.
Emma kysste honom.
& Filip kysste tillbaka.
Dom gick hand i hand tillbaka till huset.
När dom kom in så bytte Emma kläder och gick ner till köket med Filip.
- Alllvvvaa! Ropade Emma.
- Kooooooooommmmmmmmeeeeeeeeeeeerrrrrr! Ropade Alva tillbaka.
Filip skrattade.
Emma med.
Alva kom ner springande ifrån trappen precis som förut.
- Vad ska vi äta då? Frågade hon Alva.
- Det spelar ingen roll! Vi kan väl köpa pizza snälllaa!
- Nej.. sa Emma.
- Jo men snälla.
- Nä.
- Jo men Emma snälla.
Hon lade huvudet på sne.
- Snällllaaaa söta Emma! Det är ju jätte gott!
Emma kollade på Filip.
- Okej då!
- Yay!
Alva kramade om Emma och sen Filip.
- JAG VILL HA KEBAB RULLE! Sa hon.
Hon vände sig sedan om och sen tillbaka.
- Mamma gav pengar till oss till pizza. Sa hon och fnittrade.
Emma och Filip skrattade.
Dom köpte pizza och åt sedan.
Efter dom ätit upp så åkte Alva till en kompis.
- Är du säker på att vi inte ska följa dig då? Sa Emma och kollade på Alva.
- Nej.. Ni kan göra det hehe. Sa hon och fnittrade.
Emma log och kollade på Filip som också log.
Dom tog på sig skor och en tjock tröja.
Det var rätt så mörkt ute.
Emma och Filip hållde varandra i handen och Alva gick brevid med sin väska.
- Här är det! Sa Alva efter ett tag.
Hon pekade på huset.
- Okej. Men då ses vi imorrn?
- Ja! Hejdå! Älskar dig!
- Älskar dig med.
Alva kramade om Emma och sen Filip.
Sött..
Hon gick upp för trappan till huset och vinkade till Emma och Filip som gick iväg.
Dom vinkade tillbaka.
Efter en stund så började dom prata.
- Filip kan vi se på True blood sen?
- Haha men det suger!
- Nej men snälla du. Det är ju jätte bra. Är på andra säsongen. Jag ber dig älskling.
- Okej då.
Emma pussade honom på kinden och fnittrade.
Dom var hemma nu.
De tog av sig skorna och gick upp till Emmas rum.
Hon satte på datorn och satte in sladd i den till sin tv så man såg ifrån datorn till tvn.
Hon satte på säsong två episode 3.
Emma satte sig i soffan och Filip med.
Emma gick ner och hämtade popcorn och dricka och dom började kolla på filmen.
De hade haft sex nu 3 gånger i filmen.
- Asså Emma det hära är ju värsta porrfilmen!
- Neehe! Bara för att dom har sex mycket och faktiskt njuter av det. INGEN PORRFILM!
Filip började skratta.
- Din lilla tönt!
Emma tittade på honom och log.
- Stolt.
Emma och Filip skrattade samtidigt.
Filip kysste Emma på munnen och Emma kysste tillbaka.
Emma tog av tröjan på hennes bratz som hon fick vara och tog på en annan.
- Men Emma hon skulle ha den dära tröjan hon hade!
Emma log.
- Den här var ju mycket finare. Sa hon och log.
- Nej ful ful ful!
Emma tog av den tröjan som hon hade tagit på den och tog på den förra.
- Men den förra var finare!
- Jag sa ju det.
- Men sluta! Byt till den andra.
Emma bytte.
- Åh! Byt till den andra igen! Den som jag sa var mycket snyggare.
Emma repeterade och bytte -igen.
- Du får vara hemma ifrån skolan idag och så får du byta till en ny tröja IGEN för den är så ful!
Emma ställde sig upp.
- FÖR I HELVETE! JA! JÄVLA TJAT!
Emma vart inte sur på Alva. Det var bara det att hon hade ont i huvudet och var trött.
Alva började gråta lite.
- Förlåt..
Emma satte sig ner och kramade om Alva.
- Gumman, förlåt men jag är bara trött. Det var inte meningen att bli arg på dig.
- Det gör inget.
Alva var barnslig för sin ålder men det brydde sig hon inte om.
Hon skulle börja femman då skulle hon bli lite mognare.
- Får jag och Filip gå nu Alva? Snälla sötis.
Alva nickade.
- Gå ni. Jag måste rensa mina saker.
- Vadå för saker?
- Alla bratz och så ska lägga undan allt.
- Men varför det?
- Jag ska ju börja femman. Lite mognare måste jag bli. Och så ska jag kolla mina kläder och så tänkte jag dra och köpa lite nya kläder.
- Okej. Som man bruka säga alla måste växa upp någon gång.
- Aa.
Emma pussade henne på pannan.
- Säg bara till om du vill ha hjälp. Och så blinkade hon.
Alva log.
Emma gick och tog tag i Filips hand och dom gick ner.
- Ska vi se på film? Frågade Emma.
- Jo det kan vi.
Emma kysste honom på munnen.
-  Ska vi kolla i mitt rum? sa hon och log.
- Det blir super.
Dom gick till Emmas rum.
Det ringde.
- Vänta lite ska bara svara! Sa Emma och försvann ut ur rummet.
Hon tog hemtelefonen.
- Aa det är Emma?
- Hej.
- Hej.
Det var Julius.
- Du förlåt för förut. Jag vet inte vad som hände. Asså jag vart helt sjuk.
- Det är okej.
- Säkert?
- Ja.
- Bra. Tack!
- Varsegod.
- Men som att gottgöra dig vill du och Filip följa med och bada? EN ANNAN SJÖ nu då. Och jag lovar att inte slänga i dig.
Emma vart tyst.
- Okej det kan vi väl då.
- Schysst. Hembadet?
- Aa!
- Toppen då ses vi snart då.
- Jo men visst. Hejdå!
- ByeBye!
Emma lade på.
Hon gick in till rummet igen.
- Vem var det? Sa Filip som satt i sängen.
Emma stängde dörren.
- Det var Julius han sa förlåt och sådär.. Han undrade om vi ville med till hembadet?
- Men orka Julius.
- Men jag sa okej och så..
- Aja, Okej.
Emma log.
- Ska vi köpa mjukglass på vägen? Sa Emma och log så hennes tänder syndes.
- Haha. Det kan vi göra.
Emma pussade han på munnen och gick in till badrummet och fixade hennes sår.
Nu såg det äntligen fint ut iallafall utan massa blod häromkring.
Dom gick ut ur rummet.
- ALVA!! Ropade Emma nederifrån.
- Kooommmeeeerrr. Ropade Alva tillbaka.
Hon kom snart ner ifrån trappen.
- Jag och Filip ska gå en sväng. Vi kommer sen är du hemma då eller?
- Jag får se. Kanske drar till en kompis.
- Ska du inte äta innan då?
- Men jag kan inte laga mat.
- Då får vi fixa något när vi kommer hem blir det bra?
- Ja! Sa Alva och log.
Emma log tillbaka och pussade henne på pannan.
Dom gick ut ur huset och gick mot glass kiosken.
De köpte 2 mjuk glassar och gick emot hembadet.
Emma tog ner sin mobil i fickan.
- Jag fick mobilen om mormor. Hon köpte den typ innan hon dog.
Filip&Emma pratade och snart så var dom framme.
Där stod Julius och väntade.
- Tja!
- Hej.
Dom gick till bryggan vid sjön.
Klockan var ungefär 18:00 så det var knappt någe folk.
När dom kom där vid bryggan så kände Emma på vattnet.
- Det var ju rätt så varmt.
- Aa bra! Sa Julius.
Julius sprang och tog tag i Emma och puttade i henne.
Filip och Julius skrattade.
Julius puttade i henne eftersom det inte var något djupt så mycket.
Emma var inte så glad iallafall.
Glassen hade varit Emmas hand så den var alldelles blöt och så.
Hon gick upp för stegen och tog glassen och smetade in den på Julius.
Hon torkade av händerna på tröjan och kände på fickan.
Mobilen hade varit i.
Hon tog upp den och den var sönder.
Alldelles sönder.
Det var det som hon hade fått 2 dagar innan hennes mormor hade dött.
Emma visste inte vad hon skulle ta sig till!
- JÄVLA BÖG! FAN! Sa hon och slog till sig i pannan och gick iväg.
Emma brukade aldrig svära så Filip och Julius vart chockade.
Filip tog tag i hennes hand så hon skulle stanna.
- Emma förlåt! Fan..
- Den var ju viktig..
Hon ryckte loss sig i ifrån Filips grepp.
Hon gick bort ifrån bryggan.
- JÄVLA PMS KÄRRING! Skrek Julius efter Emma.
Emma vände sig om och kollade på honom.
- Va säger du? Sa hon och var förvånad.
- Jag vet inte..
- Gå och köp ett liv på tradera för i helvete.. Sa hon och gick iväg.
Filip kollade på Julius.
- Julius.. Vafan sa du sådära för? Hon var ju inte arg på dig längre.
- Det var som att hon vart Amanda. Jag vart alldelles förvirrad.
- Den dära hade hon fått av sin mormor 2 dagar innan hon dog så därför vart hon så arg.
- Jaha. Fan shit..
- Du kanske borde låta henne vara ett tag va?
- Det tror jag med..
Julius gick och Filip med men dom gick åt varsitt håll eftersom dom inte skulle åt samma.
Emma gick och hållde på med mobilen.
Den funkade verkligen inte.
Hon gick och snubblade till lite mot en sten så hon tappade mobilen så den vart mer sönder.
Hon satte sig ner på huk och tog upp resterna.
- Fan..
Hon tog upp resterna och försökte sätta ihop mobilen igen.
Det vart så mycket för en mobil.
Men det betydde mkt eftersom den var från hennes mormor.
- Emma! Vänta. Ropade Filip.
Emma vände sig om och stannade.
Filip var framme nu hos Emma.
- Det var inte meningen att säga sådär till Julle.. Men jag blir så arg bara.
- Förstår..
Emma nickade.
- Kan du försöka laga den hära?
Emma tog fram mobilen.
- Eller iallafall sätta ihop den. Jag tappade den. Eller snubblade då.
Filip tog den.
- Jo kan ju försöka.
Emma kysste honom.
& Filip kysste tillbaka.
Dom gick hand i hand tillbaka till huset.
När dom kom in så bytte Emma kläder och gick ner till köket med Filip.
- Alllvvvaa! Ropade Emma.
- Kooooooooommmmmmmmeeeeeeeeeeeerrrrrr! Ropade Alva tillbaka.
Filip skrattade.
Emma med.
Alva kom ner springande ifrån trappen precis som förut.
- Vad ska vi äta då? Frågade hon Alva.
- Det spelar ingen roll! Vi kan väl köpa pizza snälllaa!
- Nej.. sa Emma.
- Jo men snälla.
- Nä.
- Jo men Emma snälla.
Hon lade huvudet på sne.
- Snällllaaaa söta Emma! Det är ju jätte gott!
Emma kollade på Filip.
- Okej då!
- Yay!
Alva kramade om Emma och sen Filip.
- JAG VILL HA KEBAB RULLE! Sa hon.
Hon vände sig sedan om och sen tillbaka.
- Mamma gav pengar till oss till pizza. Sa hon och fnittrade.
Emma och Filip skrattade.
Dom köpte pizza och åt sedan.
Efter dom ätit upp så åkte Alva till en kompis.
- Är du säker på att vi inte ska följa dig då? Sa Emma och kollade på Alva.
- Nej.. Ni kan göra det hehe. Sa hon och fnittrade.
Emma log och kollade på Filip som också log.
Dom tog på sig skor och en tjock tröja.
Det var rätt så mörkt ute.
Emma och Filip hållde varandra i handen och Alva gick brevid med sin väska.
- Här är det! Sa Alva efter ett tag.
Hon pekade på huset.
- Okej. Men då ses vi imorrn?
- Ja! Hejdå! Älskar dig!
- Älskar dig med.
Alva kramade om Emma och sen Filip.
Sött..
Hon gick upp för trappan till huset och vinkade till Emma och Filip som gick iväg.
Dom vinkade tillbaka.
Efter en stund så började dom prata.
- Filip kan vi se på True blood sen?
- Haha men det suger!
- Nej men snälla du. Det är ju jätte bra. Är på andra säsongen. Jag ber dig älskling.
- Okej då.
Emma pussade honom på kinden och fnittrade.
Dom var hemma nu.
De tog av sig skorna och gick upp till Emmas rum.
Hon satte på datorn och satte in sladd i den till sin tv så man såg ifrån datorn till tvn.
Hon satte på säsong två episode 3.
Emma satte sig i soffan och Filip med.
Emma gick ner och hämtade popcorn och dricka och dom började kolla på filmen.
De hade haft sex nu 3 gånger i filmen.
- Asså Emma det hära är ju värsta porrfilmen!
- Neehe! Bara för att dom har sex mycket och faktiskt njuter av det. INGEN PORRFILM!
Filip började skratta.
- Din lilla tönt!
Emma tittade på honom och log.
- Stolt.
Emma och Filip skrattade samtidigt.
Filip kysste Emma på munnen och Emma kysste tillbaka.

Kommentarer


Innan du kommenterar så har jag saker och säga dig.

* Var inte anonym. Jag ser alltid IP-nr stå för vad du tycker.

* Elaka/Nedkränkade kommentarer tas bort.

* Spamma inte med din blogg-adress.

* Om du vill ha en design adda mig på [email protected]
Kommentera din text här:

Du har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (jag ser den bara)

Bloggadress:

Din text:

Trackback
RSS 2.0